Semalam telah menjadi kenangan, hari ini kenyataan & esok semestinya jadi impian..

May 4, 2014

image

image

image

Kejayaan hari ini…. datang dari usaha yang berterusan hari semalam… Semoga ianya menjadi batu loncatan untuk mencapai impiam pada hari2.. Minggu2.. Bulan2.. Dan tahun2 yang mendatang….

Adakah impian itu seindah yang dibayangkan? Aku sendiri tak pasti.. ???? Tinggal Tanda Soal? šŸ˜‰

2 Responses to “Semalam telah menjadi kenangan, hari ini kenyataan & esok semestinya jadi impian..”

  1. Eirul Says:

    Hai.. Nak tumpang tanya.. Kawan saya ada berik saya satu ayat bahasa kejaman yg berbunyi (Muk koh.. bah laim maiw).. Boleh x saya mohon jasa baik awak utk translatekan kepada saya.. Kalau boleh, tolong email ke sya.. Terima kasih.. šŸ™‚


  2. Iā€™m so happy. Thanks for the work this site has done and the very real possibility it had an impact on the votes. Click https://twitter.com/moooker1


Leave a comment